niedziela, 17 czerwca 2012

Summertime

    Idą wakacje - dupy pokazują cycki prześwitujące przez hipsterskie podkoszulki z deltą. Typy na samą myśl o otwartej bajce dostają wytrysku. A ja?  A ja mam tak wyjebane jak nigdy.
    Mam troche inny światopogląd - Idę na imprezę to się po prostu bawię. Mam gdzieś tych wszystkich zlansowanych typów i niunie, które potrafią tylko wykrzywić twarz ( ryj) , gdy przechodzą koło czegokolwiek, w czym widzą swoje odbicie.
Hejterzy? Hejterstwo naszego społeczeństwa wobec osób, którym się coś udało już dawno jest ponad poziomem morza. I to nie jest wyżyna to już pierdolony Mount Everest.

Szkoda, że ' it takes time to be a man' i , że dla niektórych nigdy ten czas nie nadejdzie.

Syf. Wszystko jeden wielki syf. I ja ( my? ) w tym wszystkim.
 

Wszyscy mamy socjopatie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz